9 Ocak 2015 Cuma

BLOGGER'A NASIL TEMA EKLENİR?

Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki elbette tasarım & tema eklemeyi bilen çoktur. Ama bunu bilmeyenler için anlatmak isterim.

-Öncelikle Blogger hesabımızla giriş yapıyoruz.
-Daha sonra blogumuzu seçtikten sonra sol taraftaki menüden "Şablon" seçeneğini seçiyoruz.
-Oradan hazır temalardan seçmek isterseniz seçebilirsiniz.
-Ancak ben profesyonel tema yapmak istiyorum diyorsanız "Html'yi düzenle" seçeneğine tıklayınız.




-İndirdiğiniz tema dosyasındaki .xml dosyasını açıyoruz. 
-Hepsini kopyalayıp kod alanına yapıştırıyoruz. 




-Oradan düzenlemek istediğiniz yerleri düzenliyoruz.
-"Şablonu Kaydet" diyerek temamızı kaydediyoruz.
-Ve temamız hazır oluyor.
Profesyonel temalar için bizim yapımımız olan temArşiv adresini ziyaret ederek, profesyonel temaları ücretsiz indirerek Blogger adresinize uyarlayabilirsiniz.


Yazar Hakkında:

Merhaba,




Ben Engin Deniz, 13 yaşındayım. Öğrenciyim. Aynı zamanda internet işim Web Tasarımı & Pazarlamacılığı - Blog Yazarlığı. Zonguldak/Ereğli'de doğdum ve orada yaşıyorum. Blog yazarlığı veya web site tasarımcılığı için yaşım küçük düşünülebilir. Ancak 5 senedir bu işlerle uğraşıyorum. İletişim: byengin_67@hotmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Etiketler